Ostutingimused

E-KAUPLUSE MÜÜGITINGIMUSED

1. Müügitingimuste kehtivus

1.1 Müügitingimused kehtivad Padelipood.ee klientide (edaspidi Ostja) ja OÜ PADEL4EST vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Padelipoe toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

2. Maksmine

2.1 Kõik hinnad Padelipoe e-poes sisaldavad käibemaksu 20%. Arveldamine toimub eurodes.

2.2 Maksmine Padelipoes toimub Maksekeskuse Eesti pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop) 

2.3 Arvega tasumine

Padelipoe e-poes on juriidilistel isikutel võimalik tasuda arvega. Arve saadetakse e-mailile, ning arve eest saab tasuda internetipangas ülekandega.

3. Tellimuse vormistamine

3.1 Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.

3.2 Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis.

3.3 Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „telli“. Kui olete juba Padelipoe veebikaubamaja registreeritud kasutaja, siis logige kontole sisse.

3.4 Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule „esita tellimus“.Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata „Minu konto“ ikooni alt.

3.5 Tooted postitame pärast arve tasumist.

4. Müügilepingu jõustumine

Ostja seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „esita tellimus”. Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud OÜ PADEL4EST arveldusarvele.

5. Kohaletoimetamine

Kohaletoimetamise info leitav ülalt põhimenüüst või siit!

6. Tagastamisõigus

6.1 Padelipood.ee veebipoest ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Ostjale ei sobi, võib ta selle põhjendusi esitamata e-kauplusesse tagastada.

6.2 Kauba tagastamiseks saatke taganemisavaldus aadressile klienditeenindus@padelipood.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

6.3 Tagastatavad tooted peaksid olema kasutamata ja pakend terve ja kahjustamata.

6.4 Lisaks ei kehti 14-päevane taganemisõigus kaubale, kui:

1) tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);

2) tegemist on toote normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;

6.5 Kui selgub, et Ostja ei ole saanud tellitud toodet, kaup ei vasta e-poes olevale kirjeldusele või tootel ilmneb viga, siis ei pea Ostja tegema taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võib kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust.

6.6 Kui Padelipoodi laekub tagastus, saadame paki kättesaamise kinnituse ostja e-posti aadressile. Raha tagastatud kauba eest laekub sinu pangakontole 5 tööpäeva jooksul alates kauba jõudmisest Padelipoodi. Tagasimakse laekub samale arvelduskontole millelt tellimus tasuti.

7. Vastutus

Padelipood ja Ostja vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8. Padelipoe vastutus

Padelipood ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Padelipood ei saanud mõjutada või ette näha.

10. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

10.1 Padelipood.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.

10.2 Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Ostja personaalsete pangatunnuste turvalisuse.

10.3 Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

10.4 Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

11. Pretensioonide esitamise kord

11.1 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile klienditeenindus@padelipood.ee

11.2 Pretensioonis tuleb ära märkida:

1) Ostja nimi ja kontaktandmed;

2) Kaebuse esitamise kuupäev;

3) Kauba puudus;

4) Padelipoele esitatav nõue;

5) Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

11.3 Padelipood vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Ostjapoolse pretensiooni kättesaamist. Kui Padelipoel ei ole võimalik 15 päeva jooksul Ostja pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.

11.4 Padelipood ei vastuta Ostja süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena.

11.5 Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Ostjal õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Ostjale põhjendamatuid ebamugavusi, on Ostjal õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

11.6 Kui Ostja ja Padelipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.